середу, 28 серпня 2013 р.

Модуль 3-4

Привіт! Сьогодні другий день мого навчання. Вже цікаво, тому що я працюю з теми по предмету. Третій модуль допоміг мені з'ясувати мені роль ключових та тематичних запитань у проектній діяльності, важливість постановки конкретних, зрозумілих і досяжних цілей, що спрямовані на розвиток навичок ХХІ століття (лідерства, толерантності, вміння користуватися інтернет-ресурсами). Четвертий модуль ознайомив мене з формуючим щцінюванням, його метою та інструментами. Особливість цього оцінювання в тому, що його використовують впродовж роботи над проектом. Це суттєво відрізняється від традиційного оцінювання. Зацікавили різні методи оцінювання. Якщо "Асоціативний кущ" я використовую уже давно у своїй роботі, то ЗХД-схема приємно вразила своєю новизною. Можливо, тематичні та ключові запитання я буду редагувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар